måndag 20 januari 2014

Nån som vet nåt om Blogger-inställningar för svar på kommentarer?

Jag blir alltid jätteglad när jag får kommentarer här på bloggen, och är supertacksam för att ni delar med er av era erfarenheter! Men jag har precis upptäckt att man inte kan klicka i att man vill se kommande kommentarer när man har skrivit en här - för min del, om jag kommenterar på någons blogg vill jag ju gärna veta om den personen svarar mig, och då brukar det finnas en funktion som gör att jag får ett mail när det kommer nya kommentarer. Men det verkar jag alltså inte ha på min blogg, och jag hittar ingen inställning där jag kan ändra det. Jag har sett den här funktionen på andra Blogger-bloggar, så jag undrar om det är någon som läser här som har en sån som vet hur man kan ställa in det?
Jag brukar nämligen svara på i stort sett alla kommentarer, och det kanske är lite tråkigt om ni som skrivit till mig inte ser det, tänker jag.

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte heller, brukar försöka leta upp inlägg som jag kommenterat för att se om jag fått svar - om jag kommer ihåg det! Och sånt är ju väldigt lätt att glömma nu. Men om du kommer på hur man gör så får du tipsa mig också :)

    SvaraRadera
  2. Matilda, nu var jag smart nog att kolla Google Help: för att det ska funka måste man ha kommentarer inbäddade eller på helsida, inte i popup som jag har (och vill ha). Då kan man svara på kommentarer i trådar samt få aviseringar. Störigt att det inte funkar i popup.

    SvaraRadera