fredag 10 januari 2014

Bättre avslutning på kvällen

Flora har krånglat lite med bröstet idag också, men åtminstone mindre än igår, så det känns skönt - särskilt som det inte blev av att ringa läkaren idag eftersom hon dels åt bra igår kväll och dels sov jag nästan hela förmiddagen efter en ganska dålig natt. Och nu sent på kvällen har hon legat först i sin vagn och sen i min famn och stor-lett och gjort en massa gulliga små ljud, så mitt humör har höjts flera grader. Jag har svårt att fota och filma när de är såhär glada bara, för så fort jag tagit fram mobilen börjar de bara stirra på den istället... Så än så länge är det mest för oss här hemma.
Och när Alfred vaknar ska jag krama honom så länge jag får och så hoppas jag på mindre bråk imorgon, för det gör så ont i hjärtat att bli arg på honom.
Här är åtminstone ett par bilder från igår kväll där de var glada en i taget - här är Lilly glad...



















och här Flora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar