söndag 9 juni 2013

Uppmuntran från Timo

En gång i slutet av januari, strax innan jag blev gravid med tvillingarna, mailade jag med Timo Räisänen, som jag känner litegrann, om en grej. Timo är en av mina absoluta favoritartister, och han visste om att jag hade fått missfall några månader tidigare, och jag nämnde i mailet att jag nojade över allt som kunde gå fel ifall jag nu skulle lyckas bli gravid igen. Då fick jag det här svaret:


Nu när jag imorgon ska på rutinultraljud och äntligen ska få veta om tvillingarna mår bra, om de över huvud taget lever, hoppas jag innerligt att han hade rätt.

Timo är rent allmänt en väldigt klok man, så läs gärna de tre intervjuer jag gjort med honom, där han säger en massa bra saker! Här om min favoritskiva "Love Will Turn You Around", här om skivan "The Anatomy of Timo Räisänen" och här om den senaste skivan "Endeavor".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar