lördag 8 juni 2013

Hemma igen

Nu är jag och Alfred och magen hemma i Stockholm igen (och tittar på prinsessbröllop på tv). Det var otroligt skönt att vara i stugan i veckan; mamma servade med mat, och torsdag och fredag underhölls Alfred av några av sina sysslingar - vi har hela min släkt i samma område, och mina 6 kusiner har 13 barn, som jag förut lite ledset tänkt att det ju är synd för Alfred att de är så mycket äldre (mellan 22 och 7 år), men det visade sig att framför allt flickor i 10-14-årsåldern tycker ju att det är jätteroligt med småbarn! Så förhoppningsvis kommer både Alfred och tvillingarna ha fullt upp på somrarna även om de är små.
Men nu är vi hemma igen, för nu i veckan har vi både rutinultraljudet och läkarbesök, och i veckan efter har vi MVC, och efter det är det midsommar och då åker vi tillbaka till västkusten igen.
Så nu räknar jag timmar till ultraljudet, där jag först och främst vill ha svar på tre frågor: 1) lever de båda två?, 2) är de friska och normala? och 3) vad har de för kön?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar