tisdag 18 juni 2013

Glad äntligen!

Sitter vid köksbordet i en lite udda ställning: jag har datorn på andra änden av bordet (litet bord) för att jag har en bunt recept jag ska gå igenom framför mig, ena benet uppdraget på stolen och lutar mig framåt så att magen vilar mot låret - och kände precis flera sparkar! Och när jag kände dem började jag le. Det tog 20 veckor, men äntligen känner jag att jag kan börja glädjas åt den här graviditeten!
Ultraljudet visade inga konstigheter, hjärtslagen var regelbundna vid undersökningen idag, illamåendet är mest bara jobbigt före och efter mat, foglossningarna har inte blivit så illa än, halsbrännan är också under hyfsad kontroll och vi åker till västkusten om några dagar - och vi ska ju ha barn igen! Två stycken till på köpet! Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar