onsdag 19 juni 2013

Idag

Idag har jag varit och lämnat urinprov igen, för säkerhets skull, eftersom jag hade så ont i magen lördag och söndag natt. Om det visar sig att urinvägsinfektionen är tillbaka igen måste jag ändå fråga om jag behöver ta antibiotika igen eller om det kvittar, för det var så jobbigt att tajma in tabletterna tre gånger om dagen med INTE mat - och läkaren sa ju i förra veckan att det inte ska vara nån fara om jag inte får väldigt mycket sammandragningar.
Idag hade jag visserligen en sammandragning som höll i sig i närmare tio minuter! Men jag har inte särskilt många, så jag hoppas att det inte var nån fara - googlade och såg att flera på Familjeliv också haft långa sammandragningar när de varit gravida tidigare. Får fråga nästa gång jag pratar med MVC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar