onsdag 20 november 2013

Mjölkstockningen på tillbakagång

Det gör fortfarande lite ont i bröstet, men kroppen känns bättre, och för första gången på flera dygn har jag inte ont i huvudet, så det verkar som att det kommer lösa sig det här. Jag förstår bara inte varför jag fick den här mjölkstockningen, för det hade inte gått särskilt länge mellan amningarna när det började, så det är ju lite smått oroväckande - då kanske det händer igen.
Jag önskar att jag ska få sova lite i natt, för idag har jag varit helt groggy och vinglig av trötthet, och imorgon ska Christopher ut på middag så min vän och tjejernas gudmor Nina kommer hit för att hjälpa mig. Det ska bli intressant att se om Alfred går med på att hon lägger honom eller om jag måste göra det - och i så fall om flickorna håller sig såpass lugna att inte stackars Nina får nervsammanbrott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar