torsdag 28 november 2013

Första leendena?

Christopher tror att han kanske fick ett leende var från båda tjejerna idag när han bytte blöjor på dem, men är inte helt hundra eftersom de var snabbt övergående. Hur som helst är jag djupt avundsjuk - jag längtar så efter att de ska börja le mot mig i vaket tillstånd!
Ikväll körde vi ett litet genrep: imorgon firar jag och Christopher 6-årsdag (igår också: vi varierar årsdagsfirandet lite beroende på vilken veckodag som råkar vara bäst det året - antingen den 27:e då vi först träffades eller den 29:e då vi först kysstes :) ) och ska gå ut och äta. Tvillingarna följer med oss medan farmor och farfar som är i stan då tar hand om Alfred. Och genrepet bestod i att vi gick ut och åt hela familjen ikväll, på Svenska Hamburgerköket och Svenska Sushiköket i Midsommarkransen. Tvillingarna sov gott i vagnen och Alfred åt bra och lekte sen med papperskorgen på toaletten, så det gick ju kalas. Det var visserligen en snabb middag, så vi får se hur det går imorgon. Vi tar med ersättning och flaskor, så kanske jag slipper visa båda brösten samtidigt åtminstone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar