torsdag 7 november 2013

Har skrikandet börjat?

Idag har båda tjejerna varit gnälliga i perioder utan att jag har kunnat lista ut vad som varit fel. Så jag är lite orolig över att den lugna tiden är över nu, men vi får väl se. Det har i alla fall inte varit helt enkelt idag när båda skrikit samtidigt, särskilt när Christopher först höll på att städa och sen hämtade Alfred, för det är schöven inte lätt att få upp båda i famnen själv samtidigt. Fast går gör det ju, och när de snart får bättre styrsel på sina nackar och huvuden kommer det gå lättare. Så det här ska ju gå att lösa det också. 

2 kommentarer:

  1. Härligt att du har en så positiv attityd! Känns som man kommer bra mycket längre med det, när det gäller det mesta här i livet...

    SvaraRadera
  2. Eva, ja jag är lite mindre gnällig nu när jag har fått ut tvillingarna. :) Börjar känna igen mig själv igen - förr var jag alltid positiv, men den tunga graviditeten gjorde mig till en riktig gnällspik.

    SvaraRadera