lördag 9 maj 2015

Gungbräda

Idag har varit en bättre dag när vi har varit hemma allihop tillsammans, men det har varit en hel del gnäll idag också. Jag och Alfred var iväg och gjorde ärenden medan Christopher gick promenad med tjejerna, och sen gick vi ut tillsammans allihop till en lekplats, där vi var helt ensamma i solen en bra stund. Sen kom en 3,5-årig pojke och hans mamma och lekte med oss också en stund, men det var bara trevligt.
Det finns en gungbräda i lekparken, och jag och Alfred har gungat på den några gånger där jag suttit längre fram på brädan så det har blivit jämvikt, och idag kom jag på att om jag och Alfred sitter ihop på ena sidan och Christopher på andra skulle vi nog också kunna få jämvikt. Och så mycket som jag skrattade när vi gungade har jag inte skrattat på länge! Jag fick flyga varje gång Christopher dunsade ner, precis som Alfred brukar få göra, sådär som var det roligaste med att gunga gungbräda när man var liten. :) (Om ni undrar var tjejerna var så var de i ett litet lekhus precis bredvid.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar