söndag 24 maj 2015

Det här med självinsikt...

Jag klickade mig vidare in på en kompis följare på instagram, för hon hade ett roligt användarnamn, och hennes beskrivning började med "Trebarnsmamma som..." och min instinkt var typ "Gode tid, tre barn!" - och så tog det väl en sekund eller så tills jag insåg att det är precis vad jag också är: en trebarnsmamma. Gode tid.
Här är lockarna bak i nacken på den ena av dem (Lilly). :)
Om någon vill kolla in mig på Instagram heter jag popsara där (jag har låst profil bara för att jag vill veta när någon börjar följa mig).
Igår kväll gjorde jag förresten min första nätbeställning till vår nya adress i Landskrona! Jag köpte lite kläder till Alfred från GAP (har inte hittat några bra sandaler till honom någon annanstans), och räknar inte med att det hinner hit innan flytten (för det är ju så snaaaart!), och det kändes både konstigt och roligt att skriva in nya adressen. Imorgon har vi officiellt tillträde och pengar ska överföras och papper ska skrivas på, men det gör min mamma åt oss via fullmakt nere i Landskrona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar