söndag 30 november 2014

Testar nåt nytt

Idag provar vi det här: sittdelarna i spjälsängen! Spjälsängen har Vyssan lull-tassar, så Christopher satt och vaggade sängen tills de somnade, vilket gick fort, för de var svintrötta (även om Flora var högst skeptisk och skrek när jag satte ner henne). Den första halvtimmen låg jag i sängen och försökte sova, vilket såklart inte gick, men jag fick väl lite vila åtminstone. Efter ungefär 40 minuter vaknade Lilly till för hon tappat nappen, och hon somnade om när hon fått den. Fem minuter senare vaknade Flora och var suuuperledsen, och inga klappar eller vaggande hjälpte, så i desperation lutade jag mig in över henne och ammade henne tills hon lugnade sig igen. Nu sitter jag med datorn i sängen och vaggar när de är oroliga, och hittills har de sovit i en timme. Vore ju grymt om det här kan funka när jag inte orkar ut och gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar