tisdag 11 november 2014

Bloggkaos

Ikväll fick jag för mig att gå in i gamla inlägg och rensa bland taggarna, eftersom jag hade så många som jag bara använt en gång, och många inlägg som saknade taggar som faktiskt var relevanta. Jag kollade efter jag ändrat några stycken att de inte hoppade upp överst i feeden, och sen körde jag på och ändrade mängder. När jag nu gått och lagt mig skrev Christopher till mig från vardagsrummet att gamla inlägg hoppat upp överst... Så jag kollade i mobilen och såg att alla inlägg jag ändrat i hoppat upp överst i redigeringsappen, och några av dem gått upp överst på själva bloggen, och att alla fått dagens datum... Jag orkar inte fixa med det nu, särskilt som jag vet att Blogger har världens sämsta UX (som Christopher skrev: "Blogger är en enda lång förtjusning av EXTREMT dålig UX"), så jag ber bara om ursäkt för nu och får försöka ordna skiten imorgon. Suck. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar