lördag 22 november 2014

13 månader idag!

Idag fyller Flora och Lilly 13 månader! Det firade vi genom att lyckas hinna ta kort på alla tre barnen medan de var glada i fåtöljen tillsammans. :) Vi tog några med stora kameran också, och något av dem kan nog få bli julkort till och med.
Här började Flora dra Alfred i håret, och han är extremt håröm, men härdade ut en stund för att vara snäll, tror jag.
Och här nånstans blev det omöjligt att hålla dem stilla längre.
Just nu är det bara blankt i mitt huvud - jag brukar ju skriva lite om utvecklingen på månadsdagarna, men för tillfället kommer jag inte på nåt att skriva. Och det är förstås inte för att inget händer, utan snarare för att så mycket händer! Och för att jag har lite ont om tid - jag ska just få duscha för första gången på åtta dagar, eftersom Christopher är ute och går med tjejerna, och jag och Alfred ska på Knatteskutt-avslutning om en timme, så jag måste passa på medan de små klängisarna inte är hemma. Så det få bli bara bilderna för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar