tisdag 2 december 2014

Samma visa ikväll igen

Vi kör tydligen samma visa ikväll: Flora är uppe igen.
Båda tjejerna somnade vid tiotiden (och Alfred också) i selarna, och gick lätt att lägga ner, men en halvtimme senare vaknade båda. Lilly somnade om, men Flora började krångla, och idag var vi snabbare med att ta ut henne innan hon väckte Lilly. 
Så Flora fick sitta med Christopher i soffan och titta på Babblarna medan jag tvättade mig och sen gick jag och lade mig med Flora. Men nope: hon vägrar ligga still och somna, så nu provar Christopher att ha henne i selen igen medan jag ligger kvar hos Lilly (som just vaknade till igen så hon får amma).
Jag har för övrigt haft ont i vänster arm vid ansträngning i flera dagar, härom natten sträckte jag mig i ryggen, och i lördags fick jag fruktansvärt ont i ländryggen. Ryggsträckningen gick över på ett dygn ungefär, men armen blir inte bättre och ryggen blir bara värre. Eller nej, när jag gick i två timmar idag mjukade den upp sig och kändes okej, men under kvällen har det blivit sämre igen - när jag var på toa och behövde ta i lite kändes det som att någon stack tjugo knivar i ryggen på mig. Så min kropp håller på att ta slut av sömnbrist och bärande, antar jag. 
Om inte ryggen mirakulöst blir bättre under natten måste jag nog ringa min käre kiropraktor imorgon, trots att jag verkligen inte har råd att lägga pengar på mig själv just nu. Pengar är lite av ett orosmoment just nu, så vi hoppas verkligen verkligen på att bostadsmarknaden klarar sig tills vi ska sälja lägenheten till sommaren så vi får in lite pengar. Tills dess; nån som vill köpa nåt av mig för en femhundring så jag kan gå till kiropraktorn? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar