fredag 19 december 2014

Packningskaos

I kväll har vi packat inför att åka till Lysekil över jul imorgon, och vilket kaos det har varit. Eller jag har varit organiserad, men de där två stackars små barnen som trott att jag ska överge dem och konstant gått och dragit i mina ben och skrikit när jag inte kunnat bära dem (främst den lilla känsliga själen Flora), de har skapat kaos. 
Nu försökte jag lägga mig med dem i sängen för natten för att de inte ska larva sig och gå upp igen - jag försökte med det vid förmiddagsluren också, men var tvungen att ge upp och ta dem i selar, och nu blev det precis likadant igen. Christopher håller på att packa bilen, men han lär få ta en av dem strax. Sen hoppas jag på att få sova innan midnatt, för vi ska försöka åka vid 8-9 imorgon för att slippa köra för mycket i mörker. Vi lär få väcka tjejerna, som ju brukar sova till 9, vi får se hur det går. Så god natt, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar