måndag 1 juli 2013

Klantskalle = gravidskalle?

Kan man skylla på gravidhjärna när man är lite allmänt klantig? Idag hade jag tid på min "sommar-MVC" klockan 13.30, och så åkte vi dit - trodde jag - och insåg att där fanns ju ingen våning två, och det var till våning två jag fått veta i telefon att jag skulle. Tydligen hade jag inte alls ringt till den MVC jag trodde, utan jag skulle till en inne i Varberg och inte den i Veddige utanför stan som jag trodde. Så jag fick ringa dit och förklara, och eftersom barnmorskan var upptagen efter min tid fick jag en ny tid på torsdag istället. Tråkigt, eftersom jag gärna hade velat prata om vad jag kan göra mot foglossningarna som blir värre och värre, och också såklart för att jag ville lyssna på tvillingarnas hjärtan och höra att de verkar må bra.
Tack och lov har jag lyckats hålla nojigheten stången ända sen ultraljudet, så jag får inte panik av att vänta några dagar till, men tråkigt är det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar