onsdag 10 juli 2013

Risig dag

Idag känns det lite smått hopplöst det här. Jag har mått så kasst idag, allmänt risig och äckelmående, trött och ont i fogarna så jag redan har svårt att ta mig nånstans. Känns verkligen inte peppande att jag har ungefär 15 veckor kvar. För självklart vill jag ju att flickorna ska stanna därinne så länge det är lämpligt, men 15 veckor känns verkligen som en eeeeevighet för att fortsätta må såhär eller sämre. För bättre känns det ju inte direkt troligt att det blir. Fast jag mådde ju i och för sig rätt så bra igår, så kanske att förfallet inte behöver börja riktigt än, det kanske bara var en lite risig dag just idag. Hoppas på det.

På den positiva sidan finns att min syster idag sa att hon faktiskt är lite sugen på att vara gravid - hon är intresserad av själva graviditeten, men inte så värst villig att ha barn än. Men det är ju lite smått imponerande med tanke på att hon hängt med mig en halv vecka och inte hört många positiva ord om att vara gravid från mig direkt. Barnen däremot: superpepp! Men graviditeten: not so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar