söndag 14 juli 2013

Flyga

Ikväll åker vi till Frankrike en vecka, med Ryan Air. Jag hade läst att de kräver intyg på att man kan flyga efter vecka 28, och eftersom jag bara går in i vecka 25 idag har jag inte skaffat nåt intyg. Men igår kväll fick jag lite panik eftersom jag ju ser mycket större ut och började undra om nån kanske kommer fråga hur långt gången jag är - jag har inga bevis på det med mig och eftersom det är helg får jag ju inte tag på någon på MVC som kan skriva intyg åt mig. Men efter en fråga på Facebook verkar det som att det värsta som kan hända är att jag tvingas skriva under papper på att Ryan Air inte ska ta något ansvar ifall jag skulle få för mig att föda på planet, så jag hoppas på det bästa. Annars får jag väl stanna hemma, vilket jag ärligt talat kan leva med också, eftersom jag är lite nervös för den där 30-gradiga värmen som råder där nere. Men vi får se, jag klär mig i svart och drar in magen så mycket jag kan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar