fredag 26 juli 2013

Klumpig

Jag måste erkänna att jag redan har börjat längta efter min vanliga kropp igen. Det är besvärligt att böja mig och att resa mig och jag har ingen ork - vi är i Christophers stuga nu, och där är det en lång nedförsbacke till stranden, vilket såklart också innebär att det är en evighetslång uppförsbacke hem, och jag måste gå som en gammal tant i snigelfart uppför för att palla att ta mig hem.
Och såg en bild på en gravid kompis idag som bara har drygt två veckor kvar, och hon är ungefär lika stor som jag.
Men det är bara att härda ut, för självklart vill jag att tvillingarna ska stanna därinne till efter vecka 37 när de är fullgångna. Fast när jag hittade en bild i min mobil på mig i en tight klänning från i höstas blev jag helt paff över hur smal jag var, och det ska ju inte bli fel att bli sån igen sen (förhoppningsvis)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar