tisdag 16 juli 2013

Hetta

Det har varit runt 35 grader både idag och igår här i södra Frankrike, och det är inget jag rekommenderar för gravida... Det har varit uthärdligt när vi varit vid grannens pool och vid havet, men annars ganska vidrigt, ärligt talat. Orken tar slut direkt. Och idag tror jag att jag haft rätt många sammandragningar, fast jag vet inte säkert, jag tycker det är så svårt att känna när jag står eller går. Tvillingarna har varit rätt lugna idag, och nu på kvällen har jag inte känt av dem alls, vilket oroar mig lite.
Fick för mig att vattnet gick när vi var på stranden idag också, för jag tyckte det började sippra mellan benen, men det var nog bara lite vanlig gravidinkontinens, för det slutade efter en stund - eller så hade jag på nåt sätt fått in havsvatten i mig som ville ut...
Nu ska jag försöka sova, genomsvettig och med fläkt på full fart. Det gick sådär inatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar