tisdag 17 juni 2014

Det klappas, klättras och ålas!

Nu kan Lilly klappa händerna, och Flora kan klappa med en hand mot någon annans.

Båda klättrar på mig så fort jag är inom räckhåll och ställer sig upp, och Lilly har börjat åla sig bakåt på mage. Flora rör sig inte så långt än, men båda kan stå i krypställning korta sekunder, och Flora kan nog börja åla när som helst också. Hon är lite försiktigare och brukar börja med saker någon dag efter att Lilly lärt sig bemästra dem.
Det händer en massa nu, och jag har säkert fler bilder, men just nu är det jättesent och vi har haft en hektisk dag med en dramatisk kväll: min vän Emil med familj är ju här, och vi har varit på stranden, åkt och ätit glass på Tre Toppar i Träslövsläge och sen plockat jordgubbar, och efter middagen upptäckte de att deras 6 månader gamle son Arvid hade 40,5 i feber, så de fick åka till akuten. Jag väntar på besked om det går för honom, men vi måste nog gå och lägga oss snart, fast jag räknar med att Emil sms:ar när de vet mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar