torsdag 4 september 2014

Plåtning

Idag har tjejerna och jag blivit fotade av min dagismammakompis Mette och en fotograf som hon känner - Mette vill bli bättre på att fota och ville träna på sitt nya objektiv, så vi fick bli modeller. 
Här tar Flora och Lilly en liten paus och flirtar med Mettes son Milo. 
Jag har fått se några bilder redan, men inte alla - jag lägger upp foton sen!
Efter förskolehämtningen av storebror fick tjejerna vara med och leka i Alfreds rum - vilken dröm! Så mycket roliga grejer!
Även Alfred håller på att återupptäcka alla sina leksaker efter sommarens bortavaro, så det är ju hur kul som helst. Småsystrarna får förstås inte leka ned vad som helst, utan han ska ju bestämma, men det är ju inte så konstigt. 
Vi har fortfarande inte hunnit få ordning hemma, och ikväll höll jag på att få nervsammanbrott redan. Tjejerna är supermammiga så jag hinner inte få nåt gjort och jag blir galen. Jag kan inte bara sitta på golvet med tuttarna framme hela tiden som de vill, jag måste få fixa lite åtminstone så man kan leva här. Jag saknar min mamma och all hennes hjälp med matlagning, disk och roande av barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar