lördag 28 september 2013

Tråkig

Ååh, jag känner mig så ohyggligt tråkig nu för tiden. Jag orkar ingenting, ligger mest bara hemma och degar, ids inte sminka mig och varierar ett fåtal oformliga plagg eftersom de är de enda jag får på mig. Det är ju för väl att jag har en av de där bra killarna som säger att jag är snygg ändå och som tydligen är rätt så impad över att jag håller på att bygga två barn samtidigt så han står ut med att jag är tråkig, ful och behöver hjälp med det mesta. Men det vore ju trevligt om det är klart snart.
Ikväll har jag känt båda flickorna rumla runt ordentligt därinne, och det är ju roligt i alla fall. Mindre roligt har varit att jag har mått ganska illa hela dagen, och jag har en massa luft i magen som jag inte får ut, vilket jag vet kommer innebära att sammandragningarna jag får inatt (vilket är rätt många nu för tiden) kommer vara om kanske inte rent smärtsamma så i alla fall väldigt obekväma. Om jag ligger på sidan och får en sammandragning och försöker vända på mig så gör det skitont, och ibland måste jag vända på mig ändå för att magen trycker så på revbenen eller att jag har för ont i en höft eller så. Men imorgon är åtminstone vecka 35 slut! Den här veckan har gått ganska fort faktiskt - men det innebär tyvärr ändå inte att drygt tre veckor kvar känns som en särskilt kort tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar