onsdag 9 oktober 2013

Till Huddinge igen, idag med mer panik

Nää, jag får panik: tvåan har schöven slutat röra sig. Jag har känt ett par enstaka slöa minirörelser idag, och när jag buffat på henne (hårt och mycket) har jag inte fått nån respons. Så nu är vi efter ett samtal till förlossningen på väg till Huddinge igen för ännu en koll. 
Sköterskan som svarade pratade med läkaren som gjorde ultraljudet igår, och hon sa att allt ju såg jättefint ut igår, men om jag tycker det är skillnad ska jag såklart komma in igen. Det känns fånigt att vara såhär nojig, men... det är väl bäst, antar jag. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt ser fint ut och att nu fått komma hem i lugn och ro nu!

    SvaraRadera
  2. Ja, tack och lov! Jag fick hänga på förlossningen i 2,5 timmar, men fick både CTG och ultraljud och allt ser bra ut. Får bara försöka noja mindre och hålla ut de sista 12 dagarna...

    SvaraRadera