fredag 11 oktober 2013

En fadder till!

Och idag har vi fått ja från ännu en favoritperson som vi bett att bli fadder åt flickorna! Hon heter Jennie, och jag har känt henne i nästan precis 19 år: det började med att hon var min idol, för hon sjöng i ett av mina favoritband på 90-talet, och jag intervjuade dem för mitt fanzine otaliga gånger, bokade dem till Kalmar nation i Uppsala ännu fler gånger, och hälsade på Jennie i Linköping där hon då bodde hur ofta som helst.
Och strax efter att hon tackat ja idag kom jag plötsligt på - konstigt nog, eftersom jag inte brukar minnas datum så bra - att "vänta lite nu, var det inte just 22 oktober 1994 som jag intervjuade dem första gången?", så jag kollade i mitt konsertregister, och det stämmer! Så exakt 19 år efter det föds tvillingarna, så då känns det ju ännu mer perfekt med Jennie som fadder. :)
Nu för tiden bor hon i Floda, och eftersom vi tänker oss att flytta söderut så småningom kommer vi ju lättare kunna ses oftare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar