måndag 7 oktober 2013

Mindre rörelser?

Efter en dag igår med mindre rörelser än vanligt i magen och en natt som jag sovit igenom nästan hela så vaknade jag med lite småpanik. De senaste två nätterna har jag haft så mycket sammandragningar att jag nu blir orolig när jag faktiskt får sova, och igår kväll buffade jag så hårt på magen för att få nån reaktion att jag gav den stackars tvåan hicka. Jag kände definitivt rörelser från båda igår, bara lite glesare - men nu börjar det stå i mina appar att man ska bli orolig om man inte känner rörelser, plus att det där Malou-programmet från i somras spökar i min hjärna, så nu blir jag övernojig istället. Så det är skönt att båda rumlar runt som tokar i min mage just nu. Det vore nämligen rätt jobbigt och ovärt om nåt skulle gå snett såhär sent, milt uttryckt...

3 kommentarer:

  1. Dessutom ska man hålla koll på två st i magen, och veta vem som rör dig...
    Jag håller med det är ett litet orosmoln, men snart kommer de förhoppningsvis ut snart så an kan se dem ist :)

    SvaraRadera
  2. Ja, gode tid! Bara en vecka kvar för dig va? Skööööönt!

    SvaraRadera
  3. Yay!! Precis, håll ut Sara, snart är de här dina tjejer också!

    SvaraRadera