onsdag 16 oktober 2013

Frukostelände

Gode min tid vad jag längtar efter att kunna få äta frukost utan att må illa efteråt. Det är nåt med just frukosten som jag inte tål, och jag har provat i stort sett alla varianter jag kan komma på: fil, yoghurt, müsli, corn flakes, mackor, gröt, french toast, pannkakor, knäckebröd, apelsinjuice, äppeljuice, mjölk (eller ja, O'boy då), vatten - och det enda som funkar hyfsat är knäckebröd och ett kvarts glas vatten. Vad jag än äter annars får jag - jag vet inte ens riktigt hur jag ska beskriva det - nån sorts uppstötningar/rapningar som håller på i ett par timmar och gör att jag mår dåligt och känner mig som värsta äcklet. Övriga måltider brukar gå bra; efter lunchen brukar jag känna mig rätt uppstoppad i några timmar, och efter middagen brukar jag få luft i magen, men jag mår åtminstone inte illa. Men jag måste ju äta frukost, det bara driver mig till vansinne. 6 dagar kvar, 6 dagar kvar, 6 dagar kvar..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar