onsdag 2 april 2014

Första dagen utan onyttigheter!

Bara en liten notis här, för att jag är lite lite stolt över mig själv. Idag har varit första dagen (tror jag) sen tjejerna föddes som jag inte ätit en enda onyttig grej, som godis eller kakor. Jag är så sötsugen typ jämt att jag börjat få lite panik över det - även om jag inte äter några mängder utan kanske bara en chokladbit eller två vissa dagar så är det ju inte nyttigt att inte kunna gå en hel dag utan att äta nåt sött. Så idag bestämde jag mig för att klara det åtminstone en dag, och det gick! Jag tog ett tuggummi efter lunchen bara för att få bort fiskeftersmaken, men det tycker jag faktiskt inte räknas, det smakade ju menthol och var sockerfritt (tror jag).
Inte så mycket att vara stolt över egentligen, det inser jag ju, men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar