fredag 18 april 2014

Mammiga

Vi är ju i stugan med min mamma över påsk, och igår var även systerdotter Stella där. Jag hade tänkt att då kan jag få en massa ledig tid för att tjejerna kan vara med mormor och finkusinen, men nope: tjejerna är supermammiga och börjar gråta typ så fort de inser att de inte är hos mig, och storskrattar när jag tar tillbaka dem. Och jag får ju erkänna att det är väldigt gulligt, även om jag hade uppskattat att få gå på toa ibland eller få lite mer tid med Alfred. 
Men i morse fick det helt enkelt bli såhär igen. 

Det börjar bli tungt, men det går.

PS: Jag ber om ursäkt för att det här inlägget sett galet ut hela dagen - när jag lägger upp liggande bilder blir de automatiskt för stora om jag inte går in och ändrar dem - vilket jag gjorde, men uppenbarligen sparades inte det i Blogger (som typ alltid strular med bilder för mig), så jag upptäckte det först nu, efter vi varit i Trollhättan hos Christophers släkt hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar