onsdag 19 mars 2014

Saknad

Ikväll var jag på föräldramöte på Alfreds förskola, och var borta i drygt två timmar, så Christopher var ensam hemma med alla barnen. Båda tjejerna hade varit gnälliga idag också, så jag var lite orolig för hur det hade gått. Fast jag hade visserligen fått veta via sms att de sovit en stund, men de hade vaknat igen, så jag sprang hem genom snöovädret. Jag kom in och Christopher och Alfred satt på golvet och tittade på "Dora utforskaren" på Netflix och tjejerna satt i sina sitters bredvid. När Lilly fick syn på mig blev hon helt överlycklig! Så fort jag tittade bort började hon gnälla, och så fort jag tittade tillbaka storskrattade hon! Jag visste inte att en så liten bebis kunde sakna mamma redan. :)
Flora var rätt nollställd, men Lillys reaktion var helt ljuvlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar