torsdag 20 mars 2014

Tugg-halsband

Idag fick jag ett halsband som jag beställt från Etsy, och som jag sett så fram emot att få! Redan när Alfred var liten lärde jag mig att jag inte kunde använda alla mina halsband eftersom han antingen fastnade i dem eller drog i dem så det gjorde ont eller så de gick sönder, så när jag råkade hitta en kvinna i Florida som gör halsband av silikonpärlor (BPA- och ftalat-fria) som är tänkta att fungera även som tuggkulor för bebisar blev jag överlycklig! Särskilt som några av dem var superfina. Jag älskar klara färger, så jag tog det färggladaste som fanns, och det var precis lika fint i verkligheten som på nätet (och dessutom ganska billigt). Man kan också göra det längre och kortare allt efter hur bebisvänligt man vill ha det. Och Lilly har redan testat och godkänt det!
Nu är klockan snart elva på kvällen och Flora har sovit sen halv nio och Lilly sen halv tio. Jag är lite orolig för hur det kommer påverka när de vaknar - de kanske vill upp i ottan, för såhär tidigt brukar de aldrig somna... Så det är väl bäst att jag går och lägger mig. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar