torsdag 6 mars 2014

Det går utför

Min stackars hjärna, den mår inte bra av sömnbrist. I morse när jag gick till BVC gick jag innan jag ätit frukost, dels för att hinna dit under öppna mottagningens öppettider, dels för att jag ville väga mig på deras riktiga våg, och det känns som att man får veta mer korrekt vikt om man väger sig innan man ätit - och innan jag gick tvättade jag bara ansiktet snabbt och klädde på mig. När jag kommit en bit kände jag att det stramade i ansiktet, och insåg att jag glömt smörja in ansiktet.
Nu när jag borstade tänderna för natten fick jag en känsla av att det var väldigt länge sen jag borstade tänderna, och insåg att jag aldrig gjorde det i förmiddags. Jag åt frukost när jag kom hem, men av någon anledning glömde jag uppenbarligen att borsta tänderna efter. Jag har inte glömt att borsta tänderna på... nånsin tror jag.
Sorgligt, det här. Jag får börja lösa korsord eller nåt så att min hjärna inte geggar igen fullständigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar