lördag 15 mars 2014

Tvillingpappan på ICA del 2

Åh, jag har ju glömt att berätta att vi träffade den där tvillingpappan på ICA Kvantum härom dagen igen!
Jag skulle byta ett paket blöjor i storlek 2 till storlek 3 i kundtjänstdisken och vid spelen bredvid stod han, och han kände igen mig även om han inte kunde placera mig. Så jag berättade att vi pratat där för ett tag sen, och då satte han igång igen, och berättade för killen i kundtjänst att de som klagar över bara ett barn bara larvar sig, för tvillingar och tre barn, det är en annan femma:
"Kvinnor vettu, de klarar det där - de är mycket psykiskt starkare än vi!"
Rolig farbror det där. :) Kundtjänstkillen var dock måttligt intresserad och backade snabbt undan.
Sen så babblade han på en stund om hur grym hans fru varit med dubbelamning och att klara allt och sa att han såg på mig att det kommer gå bra det här, och berättade att han fortfarande alltid har papper i fickorna sen hans tjejer var små och kräktes mjölk jämt, fast de är 27 år nu. Vi hann inte prata så länge dock, eftersom vi skulle hämta Alfred på förskolan, men han verkar ju hänga där och titta på trav på tv:n där, så vi lär säkert ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar