lördag 22 mars 2014

5 månader!

Våra små älskade tjejer fyller 5 månader idag! Jag kan ju lugnt säga att de här fem månaderna har gått mycket fortare än vad samma tid gick när de låg i min mage, och har varit så oerhört mycket bättre på alla sätt och vis.
Fina lilla Flora, som ofta är tålmodig men ändå kan säga ifrån, och som älskar att peta på sin syster (fast hon inte alls brukar uppskatta det), som alltid är glad som en sol när hon vaknar och som gillar att stå i mitt knä och är jättebra på att greppa saker, och som skrattar högt när jag låter hennes fötter prutta på mina kinder. Jag älskar dig så mycket!
Och vackra lilla Lilly, som är en flörtis och charmör och väldigt fascinerad av sin storebror Alfred, som har världens bästa teknik för att gunga sig själv i sittern och kan rulla runt, och är nyfiken på det mesta och som skrattar högt när jag låter fånigt. Jag älskar dig så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar