torsdag 13 februari 2014

Semestern över

När Christopher och Lilly kom hem hade hon sovit hela tiden de varit borta, så jag lade henne till bröstet på en gång. Jag satt på golvet (vilket jag gjort i stort sett hela dagen) och Flora satt i sin sitter, Christopher förberedde middagen och Alfred sprang runt och lekte. Började känna att jag hade lite ont i ryggen av den obekväma ställningen, särskilt som jag inte ens hade någon kudde för att stötta upp Lilly annat än med min arm. Medan Christopher var på toa och hjälpte Alfred började Flora bli gnällig, så jag var tvungen att luta mig framåt för att hålla en hand på henne för att hon skulle vara nöjd, och då kände jag att det gjorde ont i precis hela ryggen, plus att det kliade på ena ögat och näsan började rinna, och jag kunde inte flytta någon hand. Då var semestern slut, kan man säga. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar