måndag 3 februari 2014

Flashback

Jag tittade nyss på en liten animerad film, som jag fått tips om. Den sades vara lika bra som en Pixar-film, fast det inte var de som gjort den. Och den var söt, men det spelar ingen större roll vad det var för film, grejen var att musiken i den var hemskt lik musiken i en Pixar-kortfilm som Alfred tittade på hundratals gånger medan jag var gravid med tvillingarna. Och direkt när filmen satte igång började jag må illa. Jag kastades alltså tillbaka till hur jag mådde när jag var gravid bara av musik som påminde om något jag hörde då. Det bevisar att jag gjorde rätt som lät bli att lyssna på mina vänner i This Is Heads nya skiva när jag var gravid, just för att jag inte ville förknippa den med att må illa. Galet hur kroppen funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar