lördag 22 februari 2014

Mobiltömning

Var tvungen att slänga lite bilder från mobilen för att jag inte fick plats att filma mer annars, och hittade ett gäng som jag ville lägga upp. 
Lilly med ett fast grepp om mobilladdarsladden. Sladdar var Alfreds favoritleksak under en period, och jag försökte lura honom med tvättlinor istället för det var lite ofarligare, men det gick han aldrig på, den lille smartisen. Lilly börjar tidigt hon. 
Alfred fick en hoppkossa i födelsedagspresent av mormor. 
Pappan och tvillingarna i köket. 
Kläderna jag beställde från Next och fick hem på två dagar, från England! Till Alfred: 9 t-shirts, 7 kallingar, en skjorta, ett par shorts och ett par badbyxor, och fem bodies till tjejerna. Allt för 850 spänn - smått fantastiskt!
Alfred gosar med ena lillasystern. 
Jag fick blommor av Christopher och Alfred dagen före Alla hjärtans dag. :)
Alfred valde rosen själv, och Christopher valde ranunkler (som var min storasysters favoritblommor innan hon dog).
Soffmys 1 och 2: med Lilly, och sen med Flora. 
Och sist en lite osmaklig: mitt samlade håravfall (hopkorvat) efter EN dusch med hårtvätt. Ena högen är det jag samlade ihop under själva duschen (men kan mycket väl ha missat ännu mer som bara spolats ner), och andra högen är från kamningen. Tycker det räcker med amningshårtappning nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar