onsdag 15 maj 2013

Pigmentförändringsrisk

Jag skulle vara så duktig den här gången och smörja in mig så noga innan jag över huvud taget vistas i solen, för att undvika risk för pigmentförändringar som man tydligen lätt kan få som gravid. Men det har ju redan skitit sig två gånger - först härom dagen när jag "bara skulle vila på altanen en liten stund" och kom in och var röd både i ansiktet och på bröstet, och nu när jag såg i spegeln att jag blivit lite röd i ansiktet och på axlarna efter att ha gått i Helsingør med ärmlös klänning. Skärpning.

2 kommentarer:

  1. Lite OT men ändå: jag kände inte tvillingarna förrän i vecka 19 ungefär och då fattade jag inte att det var dom. Runt vecka 21 outade jag det i bloggen i alla fall. Att jag hade känt dom - det är därför jag vet med sån stor säkerhet i denna annars så luddiga fråga.
    Ps. nu var jag ju förstagångsföderska men ändå. De är där inne dina små.

    SvaraRadera
  2. Her er lenk: http://erikakanberika.blogspot.se/2012/04/alla-dessa-fragor-pa-repeat.html

    SvaraRadera