onsdag 29 maj 2013

Nattlig smärta

Jag vaknade strax efter halv fyra i natt av att jag var kissnödig, och när jag reste mig ur sängen gjorde det så fruktansvärt ont i hela nedre delen av magen. Jag stapplade iväg till toaletten och satte mig och kissade, men smärtan släppte inte. Jag blev jätterädd, men försökte tänka logiskt, och det kändes som att jag hade en massa gaser i magen, fast då brukar det ju göra ont i övre delen av magen och inte i nedre...
När jag torkade mig vågade jag knappt titta på pappret för jag var så rädd att det skulle vara blodigt, men det var det tack och lov inte, men det gjorde fortfarande lika ont.
Jag lyckades ta mig tillbaka till sängen och lägga mig och somnade på något sätt om, och när jag vaknade gjorde det inte ont längre. Jag har ingen aning om vad det var som hände, så jag ska ringa MVC nu så fort de öppnar och se om jag kan få komma in och kolla hjärtljuden, för det här känns inte alls bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar