måndag 6 maj 2013

Fejkgravidmagen

Jamen såhär ser jag alltså ut i början av vecka 15. Till höger slappnar jag av och ser alltså ut som att jag har en rejäl kula, men till vänster syns det att jag fortfarande kan dra in magen - ergo: bara fusk och svullnad och de där tarmarna som jobbar för långsamt. Livmodern känner jag mest bara när jag ligger ner, och då sträcker den sig till strax under naveln, så jag kan inte direkt påstå att jag är jätteförtjust i det där till höger. Men å andra sidan: orka gå och dra in magen när jag faktiskt har en ursäkt att slippa!

2 kommentarer:

  1. Åh jag vet, det är samma för mig! Jag väntar också tvillingar och alla ska kommentera hur stor min mage är, "ja men det är tarmar och jag har ibs-mage" måste jag hela tiden försvara mig....snart skiter jag i det och säger bara "det är tvillingar, punkt".

    SvaraRadera
  2. Haha, ja! Jag har typ gett upp att förklara, för folk verkar tycka det är så roligt med stora magar att de får väl tro vad de vill. :)

    SvaraRadera