fredag 3 oktober 2014

Nästa sjukling(ar)

Jahaja, nu när Flora är feberfri, men fortfarande lite prickig och otroligt gnällig (hon driver mig till vansinne, för att vara ärlig) är det Lillys tur att få feber och börja snora. Och Alfred har eventuellt fått sitt livs första öroninflammation. Där fick jag för att jag skröt om att våra barn varit så friska hittills...
Inatt fick Christopher sova 2,5 timmar pga ledsen Alfred, och jag ett par timmar mer för att jag la mig tidigare och tjejerna sov till halv tio (!!), och vi verkar få se fram emot en skitnatt till, minst. Yay. 
Mitt öga, som börjat bli bättre tack vare ögondropparna, är rödare än nånsin idag av sömnbristen, så kanske att jag måste kolla upp det ändå. Livet är på topp, skulle man kunna säga. Om man vill vara ironisk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar