lördag 11 oktober 2014

Knatteskuttarn

Det har känts på sistone som att jag ger alldeles för lite tid till Alfred (det har blivit att Christopher har lagt honom varje kväll ett bra tag nu till exempel), så jag är glad att han ville att jag skulle följa med honom på Knatteskutt idag också och inte att jag och pappa ska turas om. För den här lilla ungen när han är glad alltså - världens goaste!
Nu börjar det kännas som att det är min tur att bli sjuk, för jag har ont i halsen, så jag hoppas på att få gå och lägga mig snart. Natten till idag var förresten rätt så bra - tjejerna vaknade färre gånger än de senaste nätterna - och jag hoppas att det kanske kan finnas hopp för nätterna framöver också, det vore skönt och välbehövligt både för mitt öga (som är bättre idag) och min hälsa. Jag kan förresten inte få mina egna döttrar att sova på kvällarna längre - Christopher måste gå omkring med dem i sele tills de somnar, och sen måste jag lägga mig bredvid dem när han lägger ner dem och de vaknar till. Men de somnar inte i sele hos mig och de somnar inte om jag lägger mig med dem i sängen direkt. Lustiga ungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar