lördag 26 september 2015

100 veckor och 4 dagar

Igår kväll började jag bläddra bakåt i mina Instagrambilder (popsara om någon är nyfiken) och insåg att tjejerna blev 100 veckor gamla i tisdags! Så hurra på deras 100 veckor och 4 dagars-dag! ;)
Och jag insåg att jag inte längre kan se skillnad på vem som var vem när de var pyttesmå... Då hade jag inga problem att se skillnad på dem (utom just de första veckorna), men nu kommer jag inte ihåg vem som såg ut hur. Galet.

Idag hade vi inflyttningskalas, och jag tog en massa bilder inne i huset precis innan, när vi hade städat undan lite plus satt upp några tavlor, men jag orkar inte lägga upp det nu... Ska försöka imorgon!
Det var hur som helst jättetrevligt, det kom några av mina gamla vänner och några av Christophers, plus en bunt barn i åldrarna en månad till åtta år, så barnen hade också jätteroligt.
Nu: däcka i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar