torsdag 7 augusti 2014

Så mycket plats!

Vi fick visst bara den bältesspända bilstolen idag, den med Isofix kommer in nästa vecka. Så nu när vi åkte för att hämta vad vi trodde var tre stolar lämnade vi tvillingarna med mormor, och nu är vi på väg hem med den nya i bagaget och det ena babyskyddet tillbakaskickat, och jag har så mycket plats!! Vår bil, en Skoda Superb, har så löjligt mycket benutrymme i baksätet, så nu när jag inte måste sitta i mitten fastklämd mellan två stolar kan jag sitta här och dansa breakdance (om jag nu hade kunnat det).
Så det är såhär rymligt att bara ha två barn alltså. Fast vad ska jag med en massa plats till å andra sidan? Det känns som att jag typ kan ramla ur bilen. 
(Alfreds stol förresten var visst redan en X3 och inte en X2, som jag trodde, så vi avbeställde bytet av hans. Konstigt att de inte sa det i telefon när jag beställde, de borde väl kunnat se att han redan hade en sån som jag bad att få. Oh well.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar