söndag 25 maj 2014

Inlägg 800!

Bloggens 800:e inlägg firar vi med en liten ögonblicksbild av en vanlig situation: jag sitter på golvet med Flora och Lilly. En av dem (i det här fallet Flora) börjar gnälla, så jag böjer mig fram för att hjälpa henne upp till sittande. Då kommer Alfred springande och kastar sig upp på min rygg, samtidigt som Flora blåvägrar att ligga eller sitta, och ska istället stå upp, vilket inte funkar eftersom jag ligger dubbelvikt framåt med en treåring på ryggen. Just här hade jag åtminstone turen att Lilly inte blev på dåligt humör samtidigt. Men voilà: en vanlig dag för en trebarnsmorsa. :)

2 kommentarer:

  1. Känner verkligen igen mig... ibland är det härligt och ibland blir man galen (som vi redan varit inne på :))

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild Sara! Det är så roligt med såna levande bilder!

    SvaraRadera