onsdag 9 juli 2014

Stor-kameratömning del 1

Jag lade in ett gäng bilder från vår systemkamera i datorn - det blir så lätt att vi fotar mest med mobilerna nu för tiden, men jag har på sistone försökt komma ihåg att använda systemkameran mer, fast så hinner jag sällan lägga in dem i datorn att det mest blir mobilbilder här i bloggen. Men nu valde jag ut 26 stycken från de senaste veckorna, så det får bli två inlägg med en massa massa bilder!



Alfred och Lilly
Utsikten i Lysekil
Magiskt ljus en sen kväll med lek i trädgården
Alfred har tittat väldigt väldigt många gånger på "Monster's University" och gillar att skrämmas...

Flora
Flora ville bara titta åt fel håll vid en matning, så jag fick vända på stolen för att få henne åt rätt håll.
Flora
Lilly
"Pappa, jag vill prinna med dig!" (=springa)
Fina fina unge
Jag: "Äh, det syns inte på bilden att hon skriker"... (Alfred visar Lilly lite närgången syskonkärlek.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar