torsdag 10 juli 2014

Sista natten i Lysekil för den här gången

Såhär somnade våra små töser ikväll, kvart i tolv... Vi höll på att packa ihop våra grejer för att åka tillbaka till min/mammas stuga i Kärra imorgon, plus att vi var ute i trädgården och sprang med Alfred till efter tio för det var så varmt (och Lilly kröp helt dödsföraktande nära kanten på altanen så tjejerna fick flytta ner på gräset), så alla var rätt stissiga och pigga. 
När Alfred till slut kom i säng efter ett misslyckat läggningsförsök av Flora så fick jag Flora att somna i mjukliften och Lilly på en madrass på golvet (som vi har där för att minimera huvud-golv-krockar) medelst amning. Båda i bara blöja för första gången för att de båda svettats så ohemult mycket de senaste nätterna. 
Så nu ligger jag för sista natten den här omgången i Lyse med mina underbara töser på var sida om mig i sovrummet med utsikt över havet. Men än har vi 5-7 veckor kvar av sommarlovet, bara på en annan plats - så härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar