tisdag 22 juli 2014

Recept från Hipp

Idag testade jag ett recept från Hipp för att variera lite. Jag kokade palsternackor och lite potatis (inte med i receptet egentligen) med torskfilé och ärtor.
Och körde i matberedaren och rörde sen i lite rapsolja. Första smakprovet gillades, men efter några skedar var båda så trötta att vi gav upp, och när vi provade mer mat efter en tupplur var det ingen av dem som ville ha mer än ett par små skedar... Lite orolig för att de inte gillar det, men jag hoppas det bara var för att allt blev lite knas i dag - jag tyckte i alla fall att det var gott! Men jag har köpt ingredienser till tre andra rätter från Hipp som jag ska laga de närmsta dagarna, så i värsta fall får väl den här rätten vila i frysen några dagar innan vi testar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar