onsdag 14 augusti 2013

Vänta lite här...

... jag har ju inte ont av foglossningarna idag! När jag tänker efter gjorde det inte ont när jag vaknade i morse heller, och det är då det brukar göra mest ont - på nätterna när jag vänder mig brukar det också göra väldigt ont (i blygdbenet). Men i natt har jag knappt fått vända på mig, åtminstone inte de sista timmarna; mellan 5.30 och 8.30 låg jag på höger sida och fick inte vända mig eftersom Alfred låg på min högra arm och vaknade så fort jag försökte ta bort armen. Detta gjorde att jag fick väldigt ont i axeln, men det gjorde faktiskt inte ont i höfterna, vilket det brukar göra när jag ligger i samma ställning för länge. Så kanske var det den extrema vilan för blygdbenet som gjorde att det inte gjort ont idag. Tyvärr är jag inte säker på att jag kommer kunna upprepa konststycket, med tanke på att det ju brukar göra ont i höfterna när jag ligger still, plus att det ju gjorde lite för ont i axeln. Fast det blir nog Alfred som får bestämma inatt också, så jag lämnar det upp till honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar